تاریخ انتشار: مرداد ۱۷, ۱۴۰۴ - 11 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار جدید فناوری
شماره: 738614

وزیر ارتباطات: بسته‌های ۲۰۰ گیگ اینترنت در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است

سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت: امسال نیز در ‎روز خبرنگار برای حمایت از توسعه فعالیت روشنگر روزنامه‌نگاران، بسته‌های ۲۰۰ گیگ اینترنت بر اساس لیست واصله از وزارت ارشاد در اختیار خبرنگاران محترم قرار گرفته است.