تاریخ انتشار: مرداد ۱۷, ۱۴۰۴ - 11 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار جدید سیاسی
شماره: 738621

قدردانی امام جمعه موقت تهران از کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه

«مسئولان باید امور متعددی در این زمینه انجام دهند و ناترازی‌ها نشانه‌های جدی به ما می‌نمایاند. در کنارِ این کارها، باید دعا را هم داشته باشیم و انسان مومن از دعا جدا نیست. چه خوب که در مصلی‌ها نماز باران خوانده شود و استغفار هم داشته باشیم تا لطف الهی شامل حال شود و پیشنهاد من نیز خواندن دعای شماره ۱۹ صحیفه سجادیه با موضوع طلب باران است.»