تاریخ انتشار: شهریور ۱۱, ۱۴۰۴ - 10 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار جدید سیاسی
شماره: 753450

چمران: ناترازی انرژی را می‌توان با تدبیر حل و فصل کرد

مهدی چمران در حاشیه سیصد و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه امروز با بی‌برقی آغاز می‌شود، اظهار کرد: دوستان تدبیر نمی‌کنند که ساعت دیگری برق را قطع کنند که در ساعات صحن برق نداشته باشیم. امیدواریم تدبیری اندیشیده شود که بتوان ناترازی را رفع کرد.