تاریخ انتشار: مهر ۲, ۱۴۰۴ - 9 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار جدید خودرو
شماره: 758030

سایپا از مردم پول اضافی می‌گیرد

یک خواننده به اطلاعات گفت: نمایندگی شرکت سایپا در شهرستان اسلامشهر از مشتریانی که خودروشان را تحویل می‌گیرند، مبلغی به عنوان هزینه خروج دریافت می‌کند. این اقدام خلاف قانون است و در قبال دریافت این هزینه هم هیچ قبضی تحویل داده نمی‌شود. انتظار می‌رود در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی شود.