تاریخ انتشار: مهر ۲۹, ۱۴۰۴ - 8 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار جدید گوناگون
شماره: 762460

چمران: فعالیت رانندگان تاکسی در اسنپ و تپسی قانونی نیست!

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، با بیان اینکه رانندگان تاکسی باید با نرخ مصوب تاکسیرانی خدمات‌رسانی کنند، گفت: اگر حضور رانندگان در اسنپ و تاکسی که متاسفانه مشکلات زیادی دارند، غیر قانونی است، تاکسیرانی باید این موضوع را اعلام کند. چه کسانی که با پلاک شهرستان با تاکسی‌های اینترنتی استفاده می‌کنند و چه رانندگان تاکسی که از شرایط تاکسی اینترنتی استفاده می‌کنند، باید بررسی شود.