تاریخ انتشار: آبان ۱۰, ۱۴۰۴ - 8 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار جدید گوناگون
شماره: 765663

روند جذب دانشجوی بورسیه پرستاری برای جبران کمبود نیرو

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به وفور دانش‌آموختگان پرستاری در کشور و البته توزیع نامتوازن نیروی پرستاری در استان‌ها و با بیان اینکه وزارت بهداشت برای جبران کمبود پرستار در مناطق کم‌برخوردار و تهران، از سال گذشته طرح جذب دانشجوی بورسیه پرستاری را آغاز کرده است؛ در عین حال از تدوین آیین‌نامه مربوطه در اسفند ۱۴۰۲ و تشکیل کارگروه ویژه به دستور رئیس‌جمهور برای رفع موانع اجرایی این طرح خبر داد.