تاریخ انتشار: آبان ۱۰, ۱۴۰۴ - 8 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار جدید گوناگون
شماره: 765683

صبحانه خوردن در ادارات ممنوع شد ؛ امکان ثبت شکایت از کارمندان ادارات فراهم گردید

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: شهروندان در هر اداره‌ای که مراجعه می‌کنند اگر با بدرفتاری کارمند مواجه می‌شوند؛ به طور مثال کارمند  پشت میز خود قرار ندارد، صبحانه می‌خورد یا به هر روشی باعث اتلاف وقت مراجعه کننده می‌شود، می توانند از طریق شماره‌گیری با مرکز تماس ۱۲۸ این موضوع را مطرح کنند.