تاریخ انتشار: آبان ۱۷, ۱۴۰۴ - 8 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار جدید سیاسی
شماره: 767187

صداوسیما چقدر در شکل‌گیری بحران آب مقصر است؟

مکررا گفته می‌شود که رسانه ملی باید قبل از هر اتفاقی در جامعه، به پیشگیری و آگاه‌سازی مردم اندیشه کند...!! تک‌تک افراد جامعه به آب، این ثروت ملی وابسته‌اند و بحران آب را باید یک فاجعه هولناک ملی نامید و مردم کشورمان این موضوع مهم را باید با تذکرات و هشدارهای ممتد درک کنند. بارها و بارها از طریق همین مطبوعات اعلام شده که رسانه ملی، از بین این همه شبکه‌های فعال خود، حداقل می‌تواند شبکه آموزش خود را نسبت به برنامه‌سازی در این زمینه‌ها مجاب کند، اما متاسفانه این اتفاق نمی‌افتد.