تاریخ انتشار: دی ۷, ۱۴۰۴ - 6 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار جدید گوناگون
شماره: 773101

ذخایر آبی تهران در وضعیت بحرانی؛ سدها فقط ۳ درصد پُرشدگی آب دارند

در حالی که بارش‌های جدید برای هفته‌های آینده پیش‌بینی شده، استاندار تهران هشدار داده است که این بارندگی‌ها به معنای پایان خشکسالی نیست؛ چرا که استان تهران ششمین سال کم‌آبی را پشت سر می‌گذارد و سدهای چهارگانه آن تنها حدود سه درصد آب دارند.