تاریخ انتشار: بهمن ۳, ۱۴۰۴ - 5 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار جدید فناوری
شماره: 775954

فیروزآبادی: قطع اینترنت به زودی قدیمی می‌شود

دبیر اسبق شورای عالی فضای مجازی گفت: حکومت باید متناسب با تحولات تکنولوژیک و تغییرات و تحولات رفتار اجتماعی و اقتصادی جامعه، ابزارهای خود را آماده و مجهز کند تا بتواند حکمرانی بدون قطع کردن خدمات ضروری را انجام دهد. قطع کردن ارتباطات صرفاً یک ابزار است که به نظر می‌رسد تا دو یا سه سال آینده بیشتر در اختیار حکومت‌ها نباشد، بنابراین باید ازهم‌اکنون تمهیداتی برای مدیریت مسائل امنیتی با وجود ارتباط اندیشیده شود.