تاریخ انتشار: بهمن ۸, ۱۴۰۴ - 5 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار جدید گوناگون
شماره: 776422

وزیر علوم از دانشگاهیان بابت قطع اینترنت عذرخواهی کرد

وزیر علوم از استادان، پژوهشگران و دانشجویان به خاطر مشکلات ناشی از قطع اینترنت عذرخواهی کرد. «حسین سیمایی صراف»، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه جلسه هیئت دولت، به خبرنگاران گفت: اختلال اینترنت در کارهای پژوهشی و آموزشی دانشگاه تاثیر زیادی گذاشت که پیگیر بودیم. شورای عالی امنیت ملی هم خوشبختانه مشکلات دانشگاه‌ها را...