تاریخ انتشار: اسفند ۱۵, ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار جدید بین الملل
شماره: 780822

ادعای سنتکام: از بمب‌افکن‌های بی-۲ استفاده کردیم

ایسنا: «برد کوپر» فرمانده سنتکام روز جمعه در اظهاراتی مدعی شد که بمب‌افکن‌های بی‌-۲ در سه روز گذشته، اهدافی در خاک ایران را هدف قرار داده‌اند. کوپر در کنفرانسی خبری مدعی شد که بمب‌افکن‌های بی-۲ آمریکا طی ۷۲ ساعت گذشته، اهدافی را در داخل ایران ازجمله در نزدیکی تهران هدف قرار داده‌اند. وی در ادامه...