اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه به اخبار مربوط به پناهندگی اعضای تیم ملی فوتبال زنان واکنش نشان داد و نوشت: «آنها ۱۷۰ دختر معصوم دبستانی ما را در یک حمله دو مرحلهای با موشک تاماهاک در شهر میناب کشتند و حالا به دنبال گروگان گرفتن بانوان ورزشکار ما به اسم 'نجات آنها' هستند. عجب...
اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه به اخبار مربوط به پناهندگی اعضای تیم ملی فوتبال زنان واکنش نشان داد و نوشت: «آنها ۱۷۰ دختر معصوم دبستانی ما را در یک حمله دو مرحلهای با موشک تاماهاک در شهر میناب کشتند و حالا به دنبال گروگان گرفتن بانوان ورزشکار ما به اسم ‘نجات آنها’ هستند. عجب نفاق و وقاحتی!
به بانوان عزیز میهنمان در تیم فوتبال بانوان عرض میکنم: ایران با آغوش باز منتظر شماست. نگران نباشید. به خانه برگردید.»
![]()