تاریخ انتشار: فروردین ۱۷, ۱۴۰۵ - 3 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار برگزیده
شماره: 782631

سخنگوی ارتش: تا هر زمان که مسئولان صلاح بدانند جنگ را ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا، سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه «صبحانه ایرانی» شبکه دوم سیما، ضمن ابلاغ سلام و احترام فرماندهی کل ارتش و تمامی نیروهای ارتش غیور ایران به پاس حضور آگاهانه ملت ایران در خیابان و حمایت از نیروهای مسلح، با اشاره به اقدامات دشمنان در جنگ تحمیلی...