به گزارش اخبار جدید به نقل از اعتماد آنلاین یک روزنامه خارجی مدعی شد که تهران برای هدف قرار دادن پایگاه های آمریکایی از ماهواره های چینی استفاده کرده است. به گزارش انتخاب، روزنامه فایننشال تایمز با استناد به اسناد نظامی فاش شده گزارش داد که ایران از یک ماهواره چینی برای اهداف جاسوسی و...

یک روزنامه خارجی مدعی شد که تهران برای هدف قرار دادن پایگاه های آمریکایی از ماهواره های چینی استفاده کرده است.
به گزارش انتخاب، روزنامه فایننشال تایمز با استناد به اسناد نظامی فاش شده گزارش داد که ایران از یک ماهواره چینی برای اهداف جاسوسی و شناسایی با هدف قرار دادن پایگاههای آمریکایی استفاده کرده است.