تاریخ انتشار: اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار جدید بین الملل
شماره: 783574

توئیت جدید صدراعظم آلمان علیه ایران

فرارو: صدراعظم آلمان در توئیت جدیدی، بار دیگر درباره ایران اظهار نظر کرد و نوشت: ایالات متحده مهم‌ترین شریک آلمان در ائتلاف آتلانتیک شمالی بوده و خواهد ماند. ما یک هدف مشترک داریم: ایران نباید به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.