تاریخ انتشار: اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار جدید بین الملل
شماره: 783594

آمریکا آغاز عملیات در تنگه هرمز را اعلام کرد

عصرایران: فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) مدعی شد: ناوشکن‌های موشک‌انداز هدایت‌شونده پس از عبور از تنگه هرمز در حمایت از «عملیات آزادی»، در خلیج فارس هستند. نیروهای آمریکایی به طور فعال در تلاش‌ها برای از سرگیری کشتیرانی تجاری در تنگه هرمز مشارکت دارند. دو کشتی تجاری با پرچم ایالات متحده با موفقیت از تنگه هرمز...