تاریخ انتشار: اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار جدید بین الملل
شماره: 783813

آمریکا اورانیوم غنی‌شده ونزوئلا را به واشنگتن برد

به گزارش اخبار جدید به نقل از خبرآنلاین، این وزارتخانه جمعه در بیانیه‌ای «اداره ملی امنیت هسته‌ای» در وزارت انرژی آمریکا با همکاری شرکای خود خروج باقیمانده اورانیوم غنی‌شده از این مرکز را تکمیل کرد. به روایت ایرنا، «برندون ویلیامز» رئیس این اداره مدعی شد: خروج امن همه اورانیوم غنی‌شده از ونزوئلا پیام دیگری به...