تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۴:۳۹
اخبار جدید گوناگون ۰۹ تیر ۱۴۰۲ - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

هلیا یوزپلنگ ایرانی به دنبال توله از دست رفته خود می گردد

«هلیا»، یوزپلنگ ماده که توله خود را دو روز قبل در حاشیه محور میامی-سبزوار بر اثر تصادف با خودرو از دست داده، همچنان کنار جاده به انتظار فرزند می نشیند.

«هلیا» همراه با دیگر توله نر خود این روزها دست از سر نقطه‌ای که فرزندش را از دست داده بر نمی‌دارد. خانواده هلیا چهار توله داشت که یک به یک به واسطه سو مدیریت سازمان محیط زیست و وزارت راه و شهرسازی از دست رفتند تا او امروز در سوگ دیگر فرزند خود، تنها امید به یک توله داشته باشد!

بیشتر بخوانید  دانشگاه آزاد اسلامی از سه سامانه جدید خود رونمایی کرد
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *