به گزارش اخبار جدید، نیروهای اشغالگر صهیونیستی تعداد زیادی از بیماران در بیمارستان الشفاء را از بیمارستان اخراج و آنها را در خیابان به حال خود رها کردند.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.