تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۷:۱۷
اخبار جدید گوناگون ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استفاده از منشی خانم برای مدیران ادارات دولتی ممنوع شد

استفاده از منشی خانم برای مدیران ادارات دولتی ممنوع شد

به‌کارگیری منشی‌های خانم ممنوع شد

به گزارش اخبار جدید؛ استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری: بکار گیری منشی های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد

طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید

بیشتر بخوانید  تغییر ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *