تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۶:۵۶
اخبار جدید اقتصادی ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جواد امام: آب سدها را دارند تخلیه می کنند تا دولت جدید نتواند به اندازه کافی برق تولید کند

جواد امام: آب سدها را دارند تخلیه می کنند تا دولت جدید نتواند به اندازه کافی برق تولید کند

به گزارش اخبار جدید به نقل از اصلاحات نیوز؛ جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات نوشت: در حال حاضر با ‌خروج بی‌ضابطه آب سدها⁩ به‌طرز عجیبی روزانه ۱۲۳ هزار و ۹۷۷ مگاوات ساعت انرژی برق تولید می‌شود و به‌ سرعت تراز سدها پایین می‌آید.

طی تقریباً ۲۰ روز بعد سد شهید عباسپور و مسجد سلیمان از مدار خارج و تولید گتوند هم تقریباً صفر خواهد بود. این یعنی کابینه جدید دولت با کسری ۸ هزار مگاوات انرژی برقابی کار خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  شمارش معکوس توقف برداشت آب از سد کرج
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *