به گزارش اخبار جدید؛ با افزایش جریمه روزانه خودروهای فاقد معاینه فنی به 100 هزار تومان، پلیس نظارت جدیتری بر این موضوع خواهد داشت. علاوه بر کنترلهای فیزیکی، دوربینهای سطح شهر نیز خودروهای متخلف را شناسایی خواهند کرد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.