تیر ۷, ۱۴۰۵ ۰۴:۵۴
اخبار جدید ورزشی ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شکایت پرسپولیس تهران از تراکتور

شکایت پرسپولیس تهران از تراکتور

به گزارش اخبار جدید؛ بعد از پایان بازی پنجشنبه شب پرسپولیس با تراکتور، باشگاه پرسپولیس به دلیل استفاده تیم حریف از علیرضا بیرانوند به کمیته انضباطی شکایت کرد.

باشگاه پرسپولیس به دلیل فسخ غیرقانونی قرارداد از سوی این بازیکن او را بازیکن غیرمجاز تلقی می‌کند و بلافاصله پس از پایان بازی شکایت خود را تقدیم فدراسیون فوتبال کرد.

بیشتر بخوانید  تساوی ۱-۱ پرسپولیس و تراکتور در تبریز
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *