تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۰:۲۹
اخبار برگزیده ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اضافه کاری پرستاران کمتر از پول یک ساندویچ!

اضافه کاری پرستاران کمتر از پول یک ساندویچ!

پرداخت ۱۴۰ هزار تومان بابت ۷ ساعت اضافه‌کاری به یک پرستار؛ کمتر از پول یک ساندویچ!

به گزارش اخبار جدید؛ روزنامه اعتماد با یک پرستار درباره مشکلات آنان گفت‌وگو کرده است: در استان کرمانشاه، پرداخت کارانه و حق‌الزحمه اضافه کار و تعرفه خدمات پرستاری، ۱۳ ماه است که به تعویق افتاده و پرداخت نشده است.

بابت هر ساعت اضافه‌کار ۲۰ الی ۳۰ هزار تومان به پرستار می‌دهند، در حالی‌که پرستار به دلیل کمبود نیروی انسانی، مجبور به اضافه‌کاری است و با این حال، بابت ۷ ساعت اضافه‌کاری اجباری و تحمیلی، به پرستار ۱۴۰ هزار تومان می‌دهند که این پول حتی از قیمت یک ساندویچ هم کمتر است و با این حال ما مجبوریم هر ماه حدود ۸۰ تا ۱۲۰ ساعت، اضافه‌کاری داشته باشیم که البته حق‌الزحمه اضافه‌کاری هم ۱۸ ماه بعد به ما پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید  عراقچی: توان نیروهای مسلح ما از پیش از جنگ هم قوی‌تر شده است
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *