تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۳:۰۳
اخبار جدید اقتصادی ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خروج ۹۰۰ میلیون دلار ارز با واردات غیررسمی آیفون‌ها

خروج ۹۰۰ میلیون دلار ارز با واردات غیررسمی آیفون‌ها

به گزارش اخبار جدید؛ رئیس انجمن تلفن همراه ایران: ممنوعیت واردات آیفون‌ها طی دو سال گذشته، حدود ۹۰۰ میلیون دلار ارز به‌ صورت غیر رسمی از کشور خارج کرده است.

پس از رونمایی آیفون ۱۶، چنانچه مشکل ریجستری‌ها حل نشود، تا پایان سال میزان ارزبری غیررسمی از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار هم تجاوز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  احتمال افزایش ۴۶ درصدی تعرفه‌های پرستاری ۱۴۰۴
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *