بر اساس قرارداد شماره ۱۷۰۱ شورای امنیت پس از جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶، حزبالله لبنان باید به شمال رودخانه لیتانی عقبنشینی و اسرائیل نیز از جنوب لبنان خارج میشد. حالا به نظر میرسد اسرائیل قصد اشغال دوباره منطقه جنوب را دارد
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.