تیر ۶, ۱۴۰۵ ۲۱:۳۲
اخبار جدید اجتماعی و حوادث ۲۷ آبان ۱۴۰۳ - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
رئیس سازمان نظام پرستاری کشور

استقرار پلیس در بیمارستان‌ها

خشونت علیه کادر درمان چه خشونت کلامی و چه فیزیکی رو به افزایش است؛ در طول یکسال گذشته بیش از ۷۰ درصد پرستاران خشونت را تجربه کرده‌اند و برای کاهش این روند حتما باید پلیس در بیمارستان‌ها مستقر شود.

استقرار پلیس در بیمارستان‌ها
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *