تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۴:۳۹
اخبار برگزیده ۱۵ دی ۱۴۰۳ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی تهران

یاریجانیان: ناترازی برق ناشی از استخراج ارز دیجیتال است

ماموران برق در قالب یگان ویژه وارد کارخانه‌ها می‌شوند، چون فکر می‌کنند ما در حال استخراج رمز ارز هستیم، در حالیکه اشتباه می‌کنند، تولیدکنندگان از اینکارها نمی‌کنند.

یاریجانیان: ناترازی برق ناشی از استخراج ارز دیجیتال است

ردپاي دستگاه‌های دولتی در استخراج رمز ارز کاملا مشهود است

هرویک یاریجانیان، رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی تهران: ناترازی برق ناشی از استخراج رمز ارز است.

ماموران برق در قالب یگان ویژه وارد کارخانه‌ها می‌شوند، چون فکر می‌کنند ما در حال استخراج رمز ارز هستیم، در حالیکه اشتباه می‌کنند، تولیدکنندگان از اینکارها نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید  خاموشی سامانه‌های سرمایشی ادارات از ساعت ۱۳
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *