تیر ۷, ۱۴۰۵ ۰۷:۱۶
اخبار برگزیده ۰۹ بهمن ۱۴۰۳ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پایان دغدغه رجیستری؛ ثبت همه گوشی‌های هوشمند آزاد شد

بنابراین همه گوشی‌ها می‌توانند ثبت اطلاعات و رجیستری را انجام دهند. پرداخت حقوق ورودی هم بر اساس ارزشی که گمرک محاسبه می‌کند و شیوه‌نامه‌ای که تهیه خواهد کرد، شفاف خواهد شد و مشکلی بابت ثبت اطلاعات موبایل‌ها و استفاده از این موبایل‌ها از شبکه اپراتوری کشور نخواهد بود.

پایان دغدغه رجیستری؛ ثبت همه گوشی‌های هوشمند آزاد شد

سرپرست معاونت پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا:

در مصوبه هیئت دولت در سوم بهمن ۱۴۰۳ برای رفع مشکل رجیستری تلفن‌های همراه‌،مستقیماً تاکید شده تمامی تلفن‌های هوشمند موجود در کشور می‌توانند از این امکان و این مصوبه بهره‌مند شوند و نسبت به ثبت اطلاعات و پرداخت حقوق ورودی بر اساس شیوه‌نامه‌ای که قاعدتاً گمرک تهیه می‌کند، با همکاری وزارت صمت و وزارت ارتباطات اقدام کنند.

بنابراین همه گوشی‌ها می‌توانند ثبت اطلاعات و رجیستری را انجام دهند. پرداخت حقوق ورودی هم بر اساس ارزشی که گمرک محاسبه می‌کند و شیوه‌نامه‌ای که تهیه خواهد کرد، شفاف خواهد شد و مشکلی بابت ثبت اطلاعات موبایل‌ها و استفاده از این موبایل‌ها از شبکه اپراتوری کشور نخواهد بود.

بیشتر بخوانید  وزیر ارتباطات خبر از حل ریجستری آیفون داد
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *