تیر ۶, ۱۴۰۵ ۲۲:۵۴
اخبار جدید اجتماعی و حوادث ۲۶ فروردین ۱۴۰۴ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
محمد بیات نماینده مردم خمین :

نماینده مجلس: نباید در خسارات جاده‌ای مردم را مقصر بدانیم

خودروهای بی‌کیفیت و نقاط حادثه خیز جاده‌ها از عوامل رشد تلفات جاده‌ای است

نماینده مجلس: نباید در خسارات جاده‌ای مردم را مقصر بدانیم

به گزارش اخبار جدید به نقل از ایلنا؛ محمد بیات نماینده مردم خمین درباره حوادث جاده ای و تلفات بسیار زیاد کشور گفت:

نباید در خسارات جاده‌ای مردم را مقصر بدانیم، آن‌ها ما را سکاندار مسئولیت‌های متعدد و مختلف کرده‌اند. این بی‌انصافی است که خطرات جاده‌ای را به مردم ایران ارتباط دهیم بدون اینکه راه‌ها را اصلاح کنیم.

بیشتر بخوانید  نماینده مجلس: هیچ مذاکره‌ای الان بین ایران و آمریکا برقرار نیست، اما میل به مذاکره بوده و هست
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *