تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۹:۵۱
اخبار برگزیده ۳۰ فروردین ۱۴۰۴ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
گفتگوها سازنده بود

دور دوم مذاکرات به پایان رسید

دور دوم گفتگوهای ایران و آمریکا با واسطه به پایان رسید و گفتگوها سازنده بود و احتمالا در روزهای آینده باید شاهد گفتگوهای جدیدی باشیم

دور دوم مذاکرات به پایان رسید

این دور از مذاکرات طبق برنامه‌ریزی به پایان رسید/ دور سوم، هفته آینده

دومین دور از مذاکرات غیرمستقیم میان هیات های مذاکره کننده ایران و ایالات متحده که با میانجی گری سلطنت عمان در ساختمان دیپلماتیک این کشور در رم در جریان بود، دقایقی پیش به پایان رسید.

دور دوم گفتگوهای ایران و آمریکا با واسطه به پایان رسید و گفتگوها سازنده بود و احتمالا در روزهای آینده باید شاهد گفتگوهای جدیدی باشیم

بیشتر بخوانید  ادعای نماینده آمریکا در شورای حکام: آماده‌ایم با حسن‌نیت با ایران مذاکره کنیم
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *