در پی جنایت رژیم صهیونیستی علیه نقاطی از کشورمان در سحرگاه امروز (۲۳ خرداد)، برخی از هموطنانمان به شهادت رسیدند. در پایتخت نیز برخی نقاط از جمله محله نارمک مورد هدف قرار گرفت و ۲ تن از شهروندان این منطقه به شهادت رسیدند.
در پی جنایت رژیم صهیونیستی علیه نقاطی از کشورمان در سحرگاه امروز (۲۳ خرداد)، برخی از هموطنانمان به شهادت رسیدند. در پایتخت نیز برخی نقاط از جمله محله نارمک مورد هدف قرار گرفت و ۲ تن از شهروندان این منطقه به شهادت رسیدند.