تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۹:۳۷
اخبار جدید بین الملل ۲۷ خرداد ۱۴۰۴ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

اسپانیا خواستار بازگشت ایران و آمریکا به مذاکرات شد

وزیر امور خارجه اسپانیا خواستار بازگشت ایران و آمریکا به مذاکرات شد.

اسپانیا خواستار بازگشت ایران و آمریکا به مذاکرات شد

خوزه مانوئل آلبارس، وزیر امور خارجه اسپانیا، می‌گوید هیچ نشانه‌ای از کاهش تنش بین اسرائیل و ایران نمی‌بیند و خواستار بازگشت ایران و آمریکا به «مذاکره در مورد پرونده هسته‌ای» است.

او در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ گفت: «بیایید این تبادل موشک را متوقف کنیم.»

پیش از این، دیوید لامی، وزیر امور خارجه انگلیس هشدار داد که وقوع جنگ بین اسرائیل و ایران نشانگر «لحظه‌ای از خطر جدی برای منطقه» است و تأکید کرد که «هیچ اقدام نظامی‌ای نمی‌تواند توانایی‌های ایران را از بین ببرد.»

منبع: الجزیره

بیشتر بخوانید  ادعای جدید کاخ سفید درباره غنی‌سازی اورانیوم در ایران
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *