تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۹:۱۷
اخبار برگزیده ۰۴ تیر ۱۴۰۴ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

وزیر ارتباطات: محدودیت‌های اینترنتی برداشته شد

با عادی شدن شرایط، محدودیت‌های اینترنتی برداشته شد و وضعیت دسترسی های ارتباطی، به شرایط قبل بازگشت.

وزیر ارتباطات: محدودیت‌های اینترنتی برداشته شد

به گزارش اقتصاد آنلاین، وزیر ارتباطات از بازگشت اینترنت به شرایط قبل خبر داد و گفت:با عادی شدن شرایط، وضعیت دسترسی‌های ارتباطی، به شرایط قبل بازگشت.

ستار هاشمی وزیر ارتباطات در پیامی نوشت: بازهم مردم شریف و صبور در سخت‌ترین شرایط، با تحمل دشواری ها، پای کار ایران عزیزمان ایستادند.

حالا نوبت  ماست.

با عادی شدن شرایط، وضعیت دسترسی‌های ارتباطی، به شرایط قبل بازگشت.

فوری/ محدودیت‌های اینترنتی برداشته شد

بیشتر بخوانید  افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور توسط پزشکیان
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *