شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در تحویل خودروی شاهین پلاس ابراز نکرانی کرد.
مدتی است آوازه تاخیر در تحویل خودروی شاهین پلاس اتومات در بین متقاضیان نگرانیهایی را به وجود آورده و مشکلاتی را پیش روی شهروندان قرار داده است.
شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.
متن پیام شهروندخبرنگار
با سلام و احترام. در مرداد ۱۴۰۳ مبلغ ۳۷۰ میلیون برای ثبت نام خودروی شاهین پلاس اتومات واریز شده و حدود ۴۰۰ میلیون در اسفند ۱۴۰۳ واریز شده و خودرو باید در اوایل فروردین ۱۴۰۴ تحویل میشد الان ۴ ماه گذشته ولی خبری نشده است. لطفا پیگیری بفرمایید.