مدیرعامل شرکت آبفای تهران اعلام کرد: حدود ۹۰ درصد آب کشور در بخش کشاورزی مصرف میشود. صرفهجویی ۲۰ درصدی تنها راهکار عبور از کمآبی در تهران است.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.