تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۲:۲۹
اخبار جدید ورزشی ۲۲ شهریور ۱۴۰۴ - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استوری کنایه‌ای بیرانوند بعد از توقف محرومیت

علیرضا بیرانوند بعد از حکم CAS پیامی فلسفی را در فضای مجازی منتشر کرد.

استوری کنایه‌ای بیرانوند بعد از توقف محرومیت

علیرضا بیرانوند، گلر تراکتور و بازیکن سابق پرسپولیس بعد از توقف حکم محرومیتش ازسوی CAS پیامی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

بیرانوند با انتشار جمله‌ای فلسفی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: خدایا بفهمان که بی تو چه می‌شوم ولی نشانم نده. هم بفهمان و هم نشانم بده که با تو چه خواهم شد…

استوری کنایه‌ای بیرانوند بعد از توقف محرومیت

منبع :

خبر ورزشی

بیشتر بخوانید  تصویر جالب خوابیدن بیرانوند با جام قهرمانی لیگ برتر
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *