تیر ۶, ۱۴۰۵ ۲۱:۳۳
اخبار جدید ورزشی ۲۳ شهریور ۱۴۰۴ - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سیتی ۳ – ۰ یونایتد؛ منچستر با درخشش هالند آبی ماند

دربی شهر منچستر با برتری قاطع شاگردان پپ گواردیولا به انجام رسید.

سیتی ۳ – ۰ یونایتد؛ منچستر با درخشش هالند آبی ماند

تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و منچستریونایتد در مهمترین بازی هفته چهارم لیگ برتر انگلیس از ساعت 19 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه اتحاد و به میزبانی سیتی به میدان رفتند و این شاگردان پپ گواردیولا بودند که بازی را با نتیجه 3 بر صفر به سود خود خاتمه دادند.

برای سیتی‌زن‌ها در این بازی ابتدا فیل فودن گلزنی کرد  و در ادامه ارلینگ هالند با بریسی دیدنی  کار را تمام کرد.

نکته ویژه این بازی، اولین حضور جان‌لوئیجی دوناروما، سنگربان تازه‌وارد سیتی در چارچوب دروازه این تیم بود که با عملکردی عالی و درخشش این گلر ایتالیایی همراه شد.

 

منبع :

تسنیم

بیشتر بخوانید  پیام احساسی بازیکن استقلال برای تولد فرهاد مجیدی
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *