تیر ۷, ۱۴۰۵ ۰۴:۵۱
اخبار جدید خودرو ۰۲ مهر ۱۴۰۴ - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سایپا از مردم پول اضافی می‌گیرد

یک خواننده به اطلاعات گفت: نمایندگی شرکت سایپا در شهرستان اسلامشهر از مشتریانی که خودروشان را تحویل می‌گیرند، مبلغی به عنوان هزینه خروج دریافت می‌کند. این اقدام خلاف قانون است و در قبال دریافت این هزینه هم هیچ قبضی تحویل داده نمی‌شود. انتظار می‌رود در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی شود.

سایپا از مردم پول اضافی می‌گیرد

یک خواننده به اطلاعات گفت: نمایندگی شرکت سایپا در شهرستان اسلامشهر از مشتریانی که خودروشان را تحویل می‌گیرند، مبلغی به عنوان هزینه خروج دریافت می‌کند. این اقدام خلاف قانون است و در قبال دریافت این هزینه هم هیچ قبضی تحویل داده نمی‌شود. انتظار می‌رود در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید  قیمت خودرو امروز ۷ مرداد ۱۴۰۳
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *