تیر ۷, ۱۴۰۵ ۰۱:۱۷
ویژه ۰۲ مهر ۱۴۰۴ - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پزشکیان: ایران هرگز به دنبال ساخت سلاح هسته ای نبوده و نخواهد بود

مسعود پزشکیان، رییس دولت چهاردهم در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت:پزشکیان: ایران هرگز به دنبال ساخت سلاح هسته ای نبوده و نخواهد بود، دیگری در منطقه در حال بر هم زدن منطقه است اما بر ایران فشار آورده می شود.

پزشکیان: ایران هرگز به دنبال ساخت سلاح هسته ای نبوده و نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان، رییس دولت چهاردهم در هشتادمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، سخنرانی خود را در صحن مجمع گفت: ایران هرگز به دنبال ساخت سلاح هسته ای نبوده و نخواهد بود، دیگری در منطقه در حال بر هم زدن منطقه است اما بر ایران فشار آورده می شود.

پزشکیان در ادامه تاکید کرد: تجاوز گستاخانه علاوه بر به شهادت رساندن نخبگان زنان و کودکان ضربه سنگینی به چشم انداز صلح در منطقه وارد کرد، اسراییل در کشور ما از همه دسته های زنان مردان کودکان، جوان و بزرگسال ایجاد کرد.

در حال به روز رسانی

کد خبر 2119944

بیشتر بخوانید  ثبت‌نام مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *