تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۲:۳۷
اخبار جدید بین الملل ۱۷ مهر ۱۴۰۴ - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اسرائیل دوباره آتش‌بس را نقض کرد

ارتش اسرائیل ساعتی پیش با نقض توافق آتش‌بس به منطقه‌ای در نوار غزه حمله کرد.

اسرائیل دوباره آتش‌بس را نقض کرد

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های صهیونیستی به نقل از منابع فلسطینی گزارش دادند ارتش اسرائیل به منطقه زیتون در شهر غزه حمله کرده‌ است.

از صبح امروز که دونالد ترامپ امضای توافق بین حماس و رژیم صهیونیستی را اعلام کرده و از ظهر امروز به وقت تهران نیز آتش‌بس‌ اجرایی شده، گزارش‌هایی مبنی بر نقض آن توسط اسرائیل و حمله هوایی به غزه‌ منتشر شده است.

کد خبر 984815

بیشتر بخوانید  کاملا هریس پس از دیدار با نتانیاهو: درباره غزه سکوت نخواهم کرد
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *