تیر ۶, ۱۴۰۵ ۲۲:۲۰

وزیر نیرو: ممکن است مجبور شویم بعضی شب‌ها فشار آب را تا حد صفر پایین بیاوریم!

وزیر نیرو گفت: ممکن است مجبور شویم بعضی از شب‌ها که مردم در آرامش هستند و کمتر آب مصرف می‌کنند فشار آب را تا حد صفر پایین بیاوریم و این کمک می کند به اینکه هدر رفت آب نداشته باشیم. تقاضا می کنم مردم به نصب ذخیره‌ساز آب حتما اقدام بکنند. منبع: فارس

بیشتر بخوانید  کدام استان ها بیشتر آب مصرف می کنند؟
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *