تیر ۶, ۱۴۰۵ ۲۱:۰۶
اخبار جدید سیاسی ۰۶ تیر ۱۴۰۵ - 1 ساعت پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

تماس اسلام‌آباد با تهران در پی تنش‌های اخیر

 اسحاق دار، وزیر امور خارجه پاکستان،  پس از حملات جدید آمریکا و ایران که تنش‌های خلیج فارس را تشدید کرد، با عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، گفتگو کرد. این گفتگو بر تلاش پاکستان برای حمایت از آرامش منطقه‌ای و تسهیل بازگشت بشردوستانه تأکید داشت. به گزارش فرارو به نقل از ایندیاتودی، بر اساس بیانیه‌ای...

تماس اسلام‌آباد با تهران در پی تنش‌های اخیر


 اسحاق دار، وزیر امور خارجه پاکستان،  پس از حملات جدید آمریکا و ایران که تنش‌های خلیج فارس را تشدید کرد، با عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، گفتگو کرد. این گفتگو بر تلاش پاکستان برای حمایت از آرامش منطقه‌ای و تسهیل بازگشت بشردوستانه تأکید داشت.

به گزارش فرارو به نقل از ایندیاتودی، بر اساس بیانیه‌ای که روز شنبه منتشر شد، این تماس تلفنی پس از آن صورت گرفت که تلاش اخیر برای برقراری صلح در غرب آسیا در آستانه شکست قرار گرفته است.

گفتنی‌ست آمریکا و ایران در ۱۸ ژوئن یادداشت تفاهمی امضا کردند و پس از آن در ۲۱ ژوئن مذاکرات فنی در سوئیس با میانجیگری پاکستان و قطر برگزار شد.



بیشتر بخوانید  نیویورک تایمز: عراقچی حامل یک پاسخ کتبی است

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *