تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۴:۵۹

گلایه قالیباف از بی‌توجهی نمایندگان به کتابخانه مجلس + فیلم

به گزارش همشهری آنلاین، قالیباف گفت: من با نمایندگان مجلس ارتباط دارم. به نظر من کمترین استفاده را نمایندگان محترم مجلس نسبت به این محل به این مهمی برای کار و ماموریتشان دارند. حتماً باید فرصتی فراهم و به این موضوع توجه کنیم. به این دلیل است که می گویم، مستمر و موثر با نمایندگان مجلس، با نخبگان جامعه، مخصوصاً نخبگانی که به هر حال برای حکمرانی در کشور تصمیم سازی می‌کنند، باید به جد توجه کنیم و به هیچ قیمتی نباید این موضوع را از دست بدهیم که از گذشته به درستی استفاده کنیم، از تجربه‌شان و از بعضی کارها عبرت بگیریم

بیشتر بخوانید  خروج از NPT در جلسه غیرعلنی مجلس تصویب نشد
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *