تیر ۶, ۱۴۰۵ ۲۰:۲۰
اخبار جدید ورزشی ۱۱ آذر ۱۴۰۴ - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مربیان و بازیکنان استقلال ممنوع التصویر شدند!

مربیان و بازیکنان استقلال از روز چهارشنبه تا بعد از دربی پایتخت اجازه حضور در هیچ برنامه تلویزیونی را ندارند.

مربیان و بازیکنان استقلال ممنوع التصویر شدند!

خبرورزشی: مربیان و بازیکنان استقلال از روز چهارشنبه تا بعد از دربی پایتخت اجازه حضور در هیچ برنامه تلویزیونی را ندارند.

مربیان و بازیکنان استقلال ممنوع التصویر شدند!

با توجه به حساسیت جدال مقابل پرسپولیس، برای اعضای تیم استقلال برنامه رسانه‌ای ویژه‌ای مد نظر قرار گرفته شده است و کسی اجازه خارج شدن از این حریم را ندارد.

مدیران استقلال معتقدند در آستانه دربی، کوچکترین حرف یا رفتاری کنترل نشده از طرف بازیکنان و مربیان استقلال می‌تواند تمرکز تیم را بهم ریخته و رشته‌های کل مجموعه برای پیروزی در جدال سنتی را پنبه کند روی همین اصل به همه بازیکنان و مربیان تاکید شده است از صبح روز چهارشنبه تا بعد از برگزاری دربی تحت هیچ شرایطی اجازه ندارند به صورت حضوری، تلفنی یا ارتباط تصویری مهمان هیچکدام از برنامه‌های تلویزیونی و پخش زنده پلتفرم‌های اینترنتی بشوند چون بیم آن می‌رود که در یک لحظه حرفی زده شده و تمرکز کل مجموعه را خراب کند. جالب اینجاست که ظاهرا قاعده فوق قرار است پیرامون برنامه‌های رادیویی هم اجرا شود و به این ترتیب استقلالی‌ها از صبح چهارشنبه تا شامگاه جمعه عملاً ممنوع الصدا و ممنوع التصویر می‌شوند.

بیشتر بخوانید  بیرانوند در حال مذاکرات مستقیم با استقلال؟

 

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *