تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۴:۲۴
اخبار جدید سیاسی ۱۵ آذر ۱۴۰۴ - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

عراقچی و وزیر خارجه مصر درباره موضوع هسته‌ای گفت و گو کردند

دیپلمات‌های عالی‌رتبه ایران و مصر درباره مسائل دوجانبه، موضوعات منطقه‌ای و پرونده هسته‌ای ایران رایزنی کردند.

عراقچی و وزیر خارجه مصر درباره موضوع هسته‌ای گفت و گو کردند

به گزارش تجارت نیوز، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «بدر عبدالعاطی» وزیر امور خارجه مصر، بعد از ظهر شنبه در یک تماس تلفنی در خصوص روابط دوجانبه و تحولات منطقه رایزنی و تبادل نظر کردند.

دو وزیر ضمن بررسی روابط دوجانبه، برای ادامه گفت‌وگوها در راستای توسعه روابط فیمابین توافق کردند.

طرفین همچنین ضمن بررسی آخرین تحولات منطقه به‌ویژه وضعیت در لبنان و غزه در نتیجه ادامه تجاوزات و نقض‌های مکرر آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی، بر ضرورت اقدام عاجل جامعه جهانی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

در این گفت‌وگوی تلفنی، موضوع هسته‌ای ایران نیز مطرح شد و وزیر امور خارجه دیدگاه‌های کشورمان را در این خصوص بیان کرد.

منبع: ایسنا

بیشتر بخوانید  شروط ایران برای بازسازی روابط با کشورهای اروپایی
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *