تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۸:۲۳
اخبار جدید سیاسی ۱۷ دی ۱۴۰۴ - 6 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

انتقاد پسر پزشکیان از صدا و سیما: پوشیدن لباس اپوزیسیون فایده ای ندارد

یوسف پزشکیان: با پوشیدن لباس اپوزیسیون مرجعیت از دست رفته صدا و سیما بر نمی گردد.

انتقاد پسر پزشکیان از صدا و سیما: پوشیدن لباس اپوزیسیون فایده ای ندارد

یوسف پزشکیان با انتقاد از صدا و سیما، بر مرجعیت از دست رفته این رسانه تاکید کرد.

به گزارش عصر ایران؛ یوسف پزشکیان، فرزند مسعود پزشکیان با انتشار فرسته ای در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: مردم صدا و سیما و دولت و سایر قوا را جدا از هم نمی بینند.

صدا و سیما بخشی از حاکمیت است و وظیفه اش تنها رساندن صدای مردم به گوش مسئولان نیست بلکه پاسخ دهی به مردم و اقناع آنها نیز با صدا و سیماست.

 با پوشیدن لباس اپوزیسیون مرجعیت از دست رفته بر نمی گردد.

انتقاد پسر پزشکیان از صدا و سیما: پوشیدن لباس اپوزیسیون فایده ای ندارد

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
اعدام علی اردستانی با سطح دسترسی بالا به اطلاعات حساس

بیشتر بخوانید  پزشکیان: کار دولت را به مذاکرات گره نزده‌ایم
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *