تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۲:۱۵
اخبار برگزیده ۱۲ بهمن ۱۴۰۴ - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آیا فیلترینگ اینترنت در ایران وارد مرحله جدیدی شد؟

ستار هاشمی گفت سرعت و کیفیت اینترنت هنوز به وضعیت قبل از هفدهم و هجدهم دی‌ماه بازنگشته و استفاده از فیلترشکن‌ها همچنان رایج است.

آیا فیلترینگ اینترنت در ایران وارد مرحله جدیدی شد؟

اقتصاد۲۴- ستار هاشمی وزیر ارتباطات دولت چهاردهم در پاسخ به این سوال که آیا از ابزار جدیدی برای فیلترینگ اینترنت در ایران استفاده شده است، گفت: من در این خصوص اطلاعی ندارم.

سرعت اینترنت به قبل از ۱۸ دیماه بازنگشسته است

وی در رابطه با این موضوع که چرا فیلترشکن‌ها مانند گذشته عمل نمی‌کنند، تصریح کرد: حقیقت ماجرا این است که هنوز به شرایط قبل از هفدهم و هجدهم دی‌ماه بازنگشته‌ایم و همه تلاش ما این است که به آن شرایط بازگردیم.

میزان ترافیک اینترنت ایران همچنان پایین است

وزیر ارتباطات تاکید کرد: سرعت اینترنت به سرعت قبل بازنگشته است، میزان ترافیک آن نیز بازنگشته است. تلاش ما بر این است که با توجه به شرایط و در نظر گرفتن مصالح ملی و کشور به سرعت قبل بازگردیم.‌

هاشمی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله اتفاقی رخ دهد که نیاز مردم به فیلترشکن‌ها به حداقل برسد.

منبع: ایلنا

بیشتر بخوانید  گروه اسنپ: یک دهه تلاش برای ساخت کسب‌وکار به دلیل قطع اینترنت در حال نابودی است
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *