تیر ۶, ۱۴۰۵ ۲۰:۱۴
اخبار جدید اقتصادی ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

واریزی جدید به حساب سهامداران بورس

بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سود از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران واریز شد

واریزی جدید به حساب سهامداران بورس

در هفته سوم بهمن ۹ ناشر، از طریق اطلاعات سامانه‌ «سجام»، ۲ هزار و ۵۶۱ میلیارد و ۱۰۷ میلیون تومان سود جاری را به حساب ۱۱۷ هزار و ۲۵۱ سهام‌دار واریز کردند.

به گزارش روابط عمومی سپرده‌گذاری مرکزی، در هفته سوم بهمن امسال، ۴ شرکت «پتروشیمی پردیس، فرآورده های غذایی وقندتربت جام، فرآورده های سیمان شرق و سرمایه گذاری تامین اجتماعی» سود جاری ۴۱ هزار و ۵۹۰ سهام‌دار را که شامل ۲ هزار و ۸۹ میلیارد و ۱۵۱ میلیون تومان می‌شود، به حساب بانکی آن‌ها واریز کردند.

در این بازه زمانی، ۵ ناشر، شامل «صندوق سرمایه گذاری مشترک البرز، سرمایه گذاری ملی، پشم شیشه، مارگارین و سیمان اردستان» سود سنواتی ۷۵ هزار و ۶۶۱ سهام‌دار را که شامل ۴۷۱ میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومان می‌شود، توسط سپرده‌گذاری مرکزی پرداخت کردند.



بیشتر بخوانید  وضعیت عجیب بازارهای جهانی | سقوط بیت‌کوین و طلا، هراس از رکود

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *